26 Temmuz 2010 Pazartesi

BEN SENİM,

of bal tanem of.
düşünce denizim olmuşsun şu hayatta.
düşünce okyanusum...
her dalga her gelgit sensin.
her 1 santim derinlikte sen varsın.
sensiz tek bir düşüncem bile yok.
biliyor musun artık kabuslarım bile
evet kabuslarım bile
tatlı geliyor bana.
sadece suyum olsan yine iyi
rüzgarımsın da.
fırtınamsın da.
o düşünce denizi seninle canlanıyor
seninle sakinleşiyor.
hayatla ilgili her planımda
her adımımda yine sen varsın.
geleceğim olacak mı belirsiz
ama geleceğim de sen varsın o belli.
ateşim de sensin.
zaten başka türlü düşünülemezdi ya
bu şiirde ya da yazıda neyse ne işte
hastalandığımda 40 derece ateşim sensin
veya hayat ateşim sensin
yaşama enerjimi alıyorum senden.
bu ateş sönmese ya sonsuza kadar
emin ol bal tanem sonsuza kadar yaşarım ben de.
e haliyle güneşim de sensin
kumsalda fazla güneşlenince
güneş yanığım da.
bitmedi
öyle hemen biter mi baltanem
toprağım da sensin.
yediğim meyve de
yediğim sebze de sen varsın.
köklerimi verdiğimsin.
ve yine
denizim kuruduğunda
rüzgarım esmez olduğunda
kısaca hercai ateşim söndüğünde
tabut olunca gömüleceğim toprak da sensin.
SEN BİZSİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder