10 Temmuz 2010 Cumartesi

doktor son çare(4)-hakkında-

off çok çok uzun yazdım değil mi?inan bana blog bu yazı kafamda sadece 1 sayfaydı.buraya başlayınca da burada kalsın dedim bırakamadım yani yazmayı.şu an tutunamayanları okuyorum.bu yazı onun etkisinde yani oğuz atayın etkisinde yazılmıştır.kendi çapımda bir tutunamayan yaratmaya çalıştım yani yeni bir özentilik.oldu mu olmadı mı bilmem.olmamıştır muhtemelen.başta yazıyı yazdığımda mantıksal hata-lar- vardı onları hemen düzeltmeye çalıştım.benim göremediğim hata varsa afola.daha da yazasım var ha demedi deme.bunun öncesini de yazarım sonrasını da yazarım ama salla şimdilik.aklımda yazmaya devam edeceğim.
doktor son çare.isim de güzel oldu gibi geldi bana.bu kitabı nasıl bu kadar geç okudum bilemiyorum blog.buna üzülüyorum ama bir yandan da sevinmekteyim çünkü belki daha önce aklım basmayabilirdi kitaba çok zeki değilim arkadaş:( kader utansın.şimdi de çok süper anladım filan iddaasında değilim.elimden geldiğince işte.

bu yazı da ayrıca şunu yapacaktım hani her başlığın altında önce yıl sonra ay sonra günlü koydum ya tarihi.şimdilik kafamda olan şu diğer başlıkta saat sonra dakika sonra sn şeklinde gitmek gittiği yere kadar uzatmak:)
neyse işte bu gecelik bu kadar saygılarımla:)


son not:blogumun yazı rengini kaybettim ayarlarda ne olduysa artık.birden siyaha döndü yazı ve siyah gözükmüyor tabi.şimdi eski rengi de bulamadım daha doğrusu uğraşmadım turuncu ile devam edebilirim artık ve galiba turuncu daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder