1 Temmuz 2010 Perşembe

WHAT DREAMS MAY COME

mükemmel mükemmel ve mükemmel.:) tam bir sanat eseridir bu film. bu filmi izlememiş biri aşk filmi izledim demesin. meg ryan filmleri de dahil:) ki o kadına hayranlığım başka bir konudur. bu filmi unutmuşum resmen. bugün hiç izlemediğim bir film heralde diye izlemeye kalktım ve tek bir sahnesi ile sadece izlediğimi hatırladım. boyadan kendi cennetini yarattığını anladığım sahne:) ki o sahne bir dehalık göstergesidir bence.

filmin senaryosunu yazanada yönetmenine de binbir kere teşekkürler.alakasız gibi gelebilir ama harry potter gibi filmlerde bu film sayesinde varolmuştur bence:)

çünkü bu filmi sadee romantik bir film olarak adlandıramayız.tam adı fantastik romantik aşk filmi olmalı.

filmde aşk,aile sevgisi,felsefe ki benim inandığım hayat felsefesi hep birlikte muhteşem bir yönetmenlikle işlenmiş:)
çok abarttım belki de neyse ne sevdim işte:)
üstüne de daha sayfalarca yazarım da bu bloga uzun yazı koymadığımdan dolayı kendimle çelişmiş olurum korkusuna sustum:)

2 yorum:

  1. Bu helecanlı cümleler üzerine hemen izlenir film =) Peşinen teşekkür edilir.

    '...bu bloga uzun yazı koymadığımdan...' Başka bir blog ya da platform mu vardır yazılan?
    Evet demek istenmiyorsa, hayır yok da denebilir gayet tabii =)

    YanıtlaSil
  2. izleyecek olmana sevindim ya da şu aa itibari ile izlemiş olmana mı demeli:)

    valla usta yok onunla söylemek istediğim defterlerdi.aslında ben sanal alemi kullanmayı çok seven bir adam değilim.deftere yazmayı her zaman tercih etmişimdir.buraya ne yazarsam yazayım hep bana göre kısa olanları yazdığımdan:) dolayı prensip oldu uzun yazmamak.ama tabi neye göre uzun neye göre kısa o da ayrı bir tartışma konusu:)

    YanıtlaSil