30 Temmuz 2010 Cuma

kapatma!!!!!

gece saat 03.23 birden bire uyandım.kötü bir kabus görmüştüm.ne olduğunu beynim hafızamdan hemen bilinçdışına itti.hatırlamamı istemedi galiba.zaten benim beyin biraz zeki.beni çok iyi yönetiyor.bazen bana oyunlar oynuyor.dalga bile geçiyor.yanlış anlamayın hemen, şikayet etmiyorum.hayatı daha güzel kılmıyor değil.ama bazen abartıyor işte.hem de çok fazla.misal şu an kendimi bir gece yarısı programında sanıyorum.kamere hemen kafama zoom etmiş şekilde duruyor.hey neden kafama zoomda bu lanet kamere gerçekten.böyle olmamalı, hey salak beyin bilmiyor musun böyle yakışıklı çıkmıyorum kesinlikle.uzaktan çekim olmalı ve tabii sağ profilden çekim olmalı ve yanımdaki konuklarda gözükmeli ve elbette seyircilere de arada sıra dönmeli şu kafamın hemen önündeki lanet bozulası kamere anladın mı beyin?.hey durun seyircilerim.benim bir konuğum yok.hatta evet sizler de yoksunuz.yalnızım ben.kamere uzakşıyor mu hadi ama neden?.beyin seyirciler ve bir konuk koyman gerekmez miydi bunu farkettirdiğinde bana? misal beyaz konuk olsun bana.severim keratayı.seyirciler de hep genç ve güzel kızlardan oluşsun.yoo yoo kız da değil.show bitince gece evimde başka bir show olmalı.anladın sen.ama zaten ben evdeyim değil mi?kamere gittin mi?lanet olsun.hey ordaki sen de kimsin kapıyı kapatma.hey neden ışıkları kapattın söylesene.piç kurusu.karanlığı sevmem ben.kamerem nerede benim?.kameremi istiyorum.seyirciler de konukta amına girsin beyin tamam.hey kapı açılmıyor.bu kapı ne zaman çelik bir zaman geçidi oldu?fuck the sistem.evet sistem dedim beğenemedin mi?ama karanlık hala, lütfen ışıkları açın.açılmalıydı şimdiye kadar.korkuyorum ben.bu kadar karanlık fazla değil mi?peki gece görüşü denen şey.lazım olan ışık mı yok?fuck dı sistem.tamam derin nefes al léon sadece sakinleş.bu bir oyun.bir dalga biraz kötü bir dalga sadece.yatağa uzan ve uyu.uyandığında çelikten zaman geçiti yok olmuş olacak.ve her şey normale dönecek.zaten güneş açınca haliyle karanlık da gidecek.beyin dur ve uyu.ellerim ellerim güzel ellerim arar yatağımı karanlıkta ve elbette... bulamadım.nerde yatağım yatağım yok? sadece boşluk.tamam sakinim sakin.armutum var o da çok rahat.hayır o da yok.elbette ne olacaktı.yatak yoksa armut olmaz armut olmazsa kanepem kanepem olmazsa bilgisayar koltuğum ve elbette bilgisayar.fak dı sitem.sistem değil sitem ya da jitem...kafiyelerin amına.ilaçlarım da yok demektir o zaman.beyin dur ama lütfen.karanlık sadece karanlık var bu oda da.karanlığın içinde de koca bir boşluk.kötü bir kabus bile olmayacak mı beyin.bir cadı filan ya da cellat olmuş bir fatih terim?evet ne gerek var değil mi? karanlık benim için yeterince kötü.o zaman ben de bağırırım,hem de deli gibi bağırırım.annemle babam evde şu an.hemen yan odada bana yardıma gelirler.köşeye sıkıştın beyin.ahaha anneeeeee,babaaaaaaaaaaaaa? olamaz olamaz içimdeki harfler sadece yazı oluyor aptal bir blogta bir sayfaya ve sen bunu okuyorsun.içimdeki harfler ses olmuyor bağıramıyorum?bu nasıl bir oyun hem bilgisayar yok değil miydi?annemle babam yardım edemeyecek mi bana?yazık.çok yazık yardım edin lütfen.olmaz mı?tamam duvarlara yumruk atarım o zaman ses çıkar heralde.harfler ses olmazsa az da olsa olan gücüm ses olur bana.birinci yumruk.aah ıska tamam sıkıntı yok göremedim duvarı zaten.bir adım ilerde olsa gerek.ikinci o da ıska.lanet olsun sana,bana ve kitaba.yine kafiye yine.bir adım daha son bu.derin nefes aldım.ve olmadı.bu da güzel.zaten fazla iyimser düşünmüştüm.koca bir boşluktayım galiba.ya da koca bir balon.şöyle düşün;kimse tarafından görülmeyen yer kaplamayan koca bir boşluk ve karanlık balonu.bir de çelikten zaman geçiti vardı değil mi?bir özelliği de ben adım attıkça vs filan balon büyüyor.boktan mı boktan bir durum bu.işin garibi balon dünyadan büyük olsa bile farkedilmeyecek özelliklerle donatılmış.anladın mı beni.hayal et hayalet lütfen benim için içinde hayalet olan bir hayalet balon ve beni dinleyen ya da okuyan hayal etmesini istediğim bir başka hayaleti yani kendini.bu kadar hayalet-hayal et bir cümle için fazla galiba.kapadım konuyu.
of anlamalısın beni.lütfen.eğer senden daha zeki ikinci bir kişiliğin varsa ve bu kişi senin beynini kontrol eden bir tanrı ise, inan bana hayat 8 yaşında öğretmenine aşık olmuş bir çocuğun haliyle ilk aşkı olan kişiye aşk mektubu yazması kadar zor.uzun bir cümle mi oldu kısaca götüne kafanı soktuğunu düşün.fak fak fak.
o değil de kapıyı kapatanı gerçekten merak ettim.acaba kimdi?beni bu kabusa ilk iten şey.
saat 3:32 kapı açıldı.
sayın seyirciler ve ben insanlık acaba öldü mü yok ölmedi be kardeşim ben varım diyenlerin gözünü açmayı görev bildik vakfı tvsinin en havalı sunucusu selim ışık kardeşiniz.evet kapıyı kim kapadı sorusunun cevabı elbette ben de.ama cevap ben de ise siz de cevabı biliyorsunuz demektir.evet yanılmadınız alkışlarla insanlıktı kapıyı kapatan.
ve evet sayın seyirciler kurucumuz oğuz atayın her zaman dediği gibi insanlık öldü.telaş yapmayın lütfen.
ve son.insanlık acaba öldü mü yok ölmedi be kardeşim ben varım diyenlerin gözünü açmayı görev bildik vakfı tvsinin yayınını izlediniz.
meraklanmayın herkese insanlığın öldüğünü kanıtlayıncaya kadar biz her yerdeyiz,her kötü olayda mutlaka olacağız.bir başka intiharda, bir başka hırsızlıkta,cinayette tutunamayanlar adına mutlaka karşınızda olacağız.

kamereman:tamam kestik.bravo.
selim ışık:yakışıklı çıktım değil mi?
kamereman:elbette zaten sağ profilini cep telefonu ile de çeksek yakışıklı gözükürsün tvde üstatç
selim ışık:öyle haklısın gidelim hadi.

not:doğru söze ne denir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder