14 Temmuz 2010 Çarşamba

günseli

bugün en büyük korkumu yazmak istiyorum.günlük kılıfında bir sayfa olsun.sessizlik!
en büyük korkum sessizlik.hem de çok korkarım.sessizliğe bildiğin dayanamam.ders çalışırken,kitap okurken vb durumlarda mutlaka evde bir ses olmalı.müzik olabilir veya aptal bir tv programından gürültüler de(evet itiraf ediyorum bazen benim sayemde aptal programlar da reyting kazanıyor).her şey olabilir, ses olmalı diyorum işte.uykuya dalarken de dışarıdan ses gelmezse o gece bana uyku haramdır.böcek sesi de olsa bir ses olmalı.diyeceksin o zaman rahatsın sen hiç sessizlik diye bir şey yok zaten.keşke o kadar basit olsa.benim kadar dikkatliyseniz ve uyku sorununuz varsa bazı saatler-ki uykun gelmiştir tam yatman gereken saattir hani yatmazsan uykun kaçar saatidir-hiç bir sesin duyulmadığı olur.belki benim bir kulağım sağır olduğundan duyamıyorumdur.filan falan karmaşık bir durum.sessizlik işte.karanlık ya da başka bir şey değil.bana ses verin cehenneme bile giderim.belki bu korkumun nedeni sağırlık korkusudur içten içe olan.dedim ya sağ kulak sağır diye ya sol da giderse ne olur.al sana sağır bir adam.hayat bana zaten yeterince zor.bir de sağırlık vb sorunlar yaşamak istemem.belki bu yaptığım şımarıklık ama isteyecek bir insan da bulamazsınız bundan da eminim.öyle işte yazdım rahatladım fena mı oldu.
oldu mu peki günlük kılıfında bir sayfa.

2 yorum:

  1. 17 Ağustos depremi gecesi, küçük kuzen bizde kalıyordu. İkimiz aynı odada yattık. Karanlıktan korkar, antrenin ışığı yanık bırakıldı. Klasik. Deprem olmuş bir ara! Gece evin içinde bir panik. Olağandışı bir durum var belli oluyor. Uyandım bir şekilde, annem kuzeni kaldırmaya çalışıyor. Elektrikler kesilmişti. İçerisi karanlık. Annem nihayet kuzeni kaldırmayı başarıyor. Kuzen panik içinde uyanıyor. Etrafta koşturan insanlar ve 'Karanlık'! Hiçbir şey göremeyince, kuzen kör olduğunu zannediyor. Ve uyku sersemi hepimizin uykumuzda onun kör olduğunu fark ettiğimizi ve onu kaldırmaya çalıştığımızı düşünüyor. Ağlamaklı.. O da kör olmaktan korkarmış yavru.

    Karşımda iş arkadaşlarım, pcye bakarak sırıtıyorum. Hala komik! Neden seni kaldıralım veled kör oldun diye! =)

    YanıtlaSil
  2. ben de gülümsedim valla.üzüldüm kuzenine küçükken hayal gücünün çok aktif olması bazen sorunda yaratabiliyor.ama tatlı sorunlar.umarım geçmiştir korkusu:)


    neden seni kaldıralım veled kör oldun diye! :)

    YanıtlaSil