8 Eylül 2010 Çarşamba

büş büşe

bugün mutluydum lan valla.bi senedir görüşemediğim çok güzel gördükçe insanı mutlu eden bir arkadaşımla görüştüm.büş büş oluyor kendisi.kara kalemle resmi çizilesi,film afişlerinde sigaralı fotosu bulunsa süper olacak biri kendisi:)
gözleri lens olsa da ve ben doğallık dışında olan her şeyden nefret etsem de lensli gözlerinin ten ve saçlarıyla uyumu harika olan harika bir kız.doğum tarihlerimiz de aynı:)tamam o 22 ben 23 mart ama olsun.1 gün bir şey mi be ben 00:15 de doğdum zaten.evet hatırlıyorum elbette:):P çok inatlaşmamızla beraber ses tonunun insanı büyüleyici etkisi sayesinde sohbetinden muhteşem zevk aldığım kişi kendisi:)
hoş bugün inatlaşmadık fırsat olmadı çünkü...1 sene özlemi var.acısı çıkar bir ara:)
neyse efendim dostluk güzel şeydir,değer vermeli.bugün ona blogtan haber verdim.aa dencek bir şey yok ben blogu gizli yazıyorum gerçek hayattan bilen insan çok az:)

mutlu ol büş
hakediyorsun çünkü fazlası ile
bugün egomu tatmin ettiğin için de teşekkürler:)

dost çok güzel bir kızla ankara sokaklarında yürümek de çok zevkliymiş :):P

lav yu beybi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder