25 Eylül 2010 Cumartesi

ölümün yeşil tonu

ölümün yeşil tonundayım
ölümün yaprağını tadıyorum
uçmanın rüzgar tozu halindeyim
karanlıkta aya esen bir piç
ayın karanlık yüzüne uçan bir piç
uçmanın eşiğinde kanatları yakılan
ayaklarına kelepçe takılan
yüreği sessiz bir piç
ölümün yeşil tonundayım
buradan dünya güzel
buradan sen güzel
buradan ben sade bir ölü
buradan herkes uzak
sadece sen yakın
turuncu ve yeşilin uyumunda
bir yerdeyim işte
sevnef mutlluğu nefesimde
bir beyaz bulut odamda
ama ben sadece sadece
sadece
bir diyemedim işte
canlı değilim
ruhsuzca
aşkla kal
yeşilin sebebi turuncu

2 yorum:

  1. aşk acısı mı çekiyorsun leon ya da süper yazıyorsun ilhamın nedir? hangisi

    YanıtlaSil
  2. günaydın diyip gıcık bir adam profili çiziyim mi? yok olmaz kendime bile küfür ederim valla :)
    evet miacım aşk acısı var
    hem de fazlasıyla :)
    bir de kafam güzelse deme keyfime ya da acıma yazıveriyorum bir şeyler :)
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil