1 Eylül 2010 Çarşamba

eylüle ilk

herkes eylülü seviyor galiba.herkes eylüle özel yazıyor ben genel de her aya yazarım:) yazmayanlar da ne bileyim şarkı söylüyor,sadece seviyorum lan eylülü diyor.yani seviyor işte eylülü.belki sırf yaz sıcağından bunalmaktan.hafif kış geliyor ya:)ama çok da soğuk değil oh be daha ne olsun hesabı.
ben de severim eylül ayını ama en çok mart.doğum günümdendir belki de bilmiyorum.öylese egoistçe.ama itiraf ediyorum biraz egoist bir adamım.sevmiyorum tabi bu yönümü.ama egosuz insan yoktur.yaratılış meselesi veya seçilim.sen karar ver.belki bilmediğim bir şey.
bugün uzun zamandır ilk defa üşüdüm dışarıda.cidden sevindim lan.valla.böyle arkadaşlarla oturuyorduk terliyorduk filan.önce bir güzel yağmur yağdı ki çok severim çoğunluk gibi.sonra yağmur durunca rüzgar esmeye başladı esti esti filan üşüdük.sevindik.evet hocam üşüdük.örtmenin örtmenim.:)
neyse bak antidepresan ve alkol daha çok etkiliyor adamı bunu da anladım ben.bir de üzgünsen gün için daha fazla etkileyebiletesi oluyor.
üzgünlük zaten sarhoş olmanın anahtarıdır.

son söz
gerçekeler hayallerden doğar.
unutma

orta karar için
not:ben diyorsam doğrudur:P:P:P
:)
saçmalamaca gülmece

5 yorum:

  1. Bende bir eylülü bir Martı severim ki martı sevmemizin nedeni seninle aynıdır.
    Üşüdüm bende bugün ilk defa o ince pikeyi boğazıma kadar çekmiş bir şekilde uyandım.
    Üşüdüm bugün ve çok mutluydum sırf üşüdüğümden :)

    YanıtlaSil
  2. hep böyle mutlu olsak :)
    tabii küçük çocuklar üşümesin hastalanmasın.(topluma yararlı mesaj da verelim:P)

    YanıtlaSil
  3. yararlı mesajımızı da verdik hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Sen diyorsan doğrudur Leon!
    =)

    -paraşüt tavsiye ederim bu arada-

    YanıtlaSil