4 Eylül 2010 Cumartesi

doktora

hiç biri kendi hayatımda sikimde değil
ben direk ölmek istemekteyim
ve ya gitmek
ama öyle bir gitmek ki
kimse ile konuşmadan
sadece
gitmek
ölmüş gibi
uzaklarda
tek başına
yapayalnız
sadece
nefes alıp vermek
belki arada içemk
irlanda olsun
ölmeliyim işte
ben
korkuyorum çünkü
çünkü
başkasına zarar vermekten
ben olamamaktan korkuyorum
acilen ölmeliyim ben
insanlığım ölmeden
telaş mı yapıyorum yoksa
doktor neredesin
neden okudun 6 sene
beni bile tedavi edemeyeceksen
aids değilim ki ben
kanser de
insanlığımı kurtar
ya da
acilen öldür beni
gitmek istiyorum ben
nereye olursa olsun
zarar vermeden
bir başkasına
kendi cezamı vermeliyim
duydun mu doktor
anla beni lütfen
selim ışık gibi
bir dostum olsa beni anlar
ben selim ışık'ım deme doktor bana
oysan bile o zaman dostum değilsin
dostum olsan
anlardın değil mi
selim ışık değil mi?
nerdesin be irlanda....

insanlık acaba öldü mü yok ölmedi be kardeşim ben varım diyenlerin gözünü açmayı görev bildik vakfı tvsinin yayınını izlediniz
insanlık öldü telaş yapmayın lütfen!

2 yorum:

  1. ben de direkt ölmek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. konu başkasının ölümü olunca ölümü övemiyorum ben...
    umarım düşüncen değişir mi desem ne desem boş aslında farkındasındır:)

    YanıtlaSil