2 Eylül 2010 Perşembe

yüzüğün kaderi

evde bomboş oturmaktayım.canım sıkılıyor gibi.müzüiği açmışım sakin bir ses,sevdiğim,tatlı ama uyku getirici.masama bakıyorum.en sevdiğim yüzük orada.kartal yüzüğüm.tahtadan.el emeği göz nuru.kim yaptı bilmedim hiç.hediye edildi sevdim.canım sıkılıyor gibi.yüzüğün baş kısmına bakıyorum.kırma kararı alıyorum.en sevdiğim yüzüğü kırma kararı alıyorum.başsız bir kartal kartal mıdır?kırık bir yüzük daha mı kötü olur gibi düşünceler geçiyor kafamdan.en sevdiğim yüzük için.bir elim gidiyor.biraz titrek o başı kırmaya.biraz kararlı engel tanımaz.diğer elim de engellemeye kararlı.kırılmasın istiyor yüzük.cevap veriyor başsız kartal değildir kartal.kırık bir yüzük daha kötü olur kesinlikle.hoş durmaz.ayrıca o bir hediye.ayrıca ve en önemlisi o en sevdiğin yüzük.belki en değer verdiğin madde.manevi yanının etkisi büyük diyor.aldırmıyor kırmaya giden sağ elim.haliyle engel olmak isteyen sol.belki tesadüftür.ama değil galiba.ben sağ elimi kullanırım.solak değilim.kırmak için sağ.belki de tesadüf solumla severim.kalp solda ya.ondan sol elim engel olmak istiyor.sağ gidiyor biraz titrek,sol engellemeye çabalıyor az titrek.yüzük sağ elimde,baş parmağım başı kırmak için zorluyor,sol elimse sağ elimi sıkıyor gücü azalsın diye.bense düşünüyorum bunları yazmayı sadece.ellerime bıraktım yüzüğün kaderini.ne kadar anlamlı oldu film ismi gibi yüzüğün kaderi.ama aslında sadece bir yüzük ve onun kırılıp kırılmayacağı hakkındaki minik geleceği ifade eden kelimelerin çiftleşmesi.yüzüğün kaderi.bu yazı için kırdı sağ elim o yüzüğü.
ama o kadar değil, değil.gerçekte sol elim sevgim daha fazla olduğundan yüzük hala yerinde duruyor.başardı engellemeye kararlı sol elim,biraz kararlı sağ elimi yenmeyi.
seviyorum ben kartal yüzüğümü.
bana hediye edilen yüzüğümü.
ilkokul 1.sınıftan beri gelen dostluğun bir simgesi.
beşiktaşın değil.
günaydın...
ve iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder