17 Eylül 2010 Cuma

düşen yaprak

bak şimdi artık güzelce sarhoş olamamak da çok koymaya başladı bana.aq böyle işin.hastaydım,antibiyotik içmiştim,deprasan içmiştim,3 saatlik uykum vardı sadece,güzel bir duş ve doğum günü çocuğu için arkadaşlarla buluşma.5 kişiyiz.5 yakın mı değil mi belirsiz kızlı erkekli ark 'doğum günü bahane kafalar olsun sadece şahane' prensibi ile buluşan 5 arkadaş.birer 50 likle gün açılır.sigara içilir.sonra sağlıklı sigara içerlir bir ortamda.yetmez bir mekana gidilir.margaritalar filan içilir.sonra gece olur.bir parka gidililr.5 kişiden kızlar eve çıkar,erkekler kalır.neden daha da içelim diye.daha da içilir sağlıklı sigaralar.sabah 6 olur ev yoluna gidilir.sonuç sarhoşluk-keyfi belirtisi yoktur leonda.olmamalı yazık günah.rakı içsem sarhoş olurdum onu biliyorum o ayrı.rakıya saygı:)ama dün de sarhoş olmalıydım.onca emek boşa gitti.yazık günah.valla.
sinirlendim ben.


bir de gece boyu konuşma sonu buraya yazılcak kadar anlamlı
düşen yaprak da değerliymiş arkadaş.
unutma bunu.
öyle sararmı yaprağı yerde görünce ezip geçme.
sev onu sevgiyle bir köşeye kaldır.
saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder