19 Eylül 2010 Pazar

elvela rüya

görmemeli artık ama elde değil ki...
bilinçaltım benden daha çok aşık turuncuya :)
ki benim aşkımın büyüklüğüne cidden güvenen bir adamım.
ne kadar materyalist bir cümle oldu bu!belki de kapitalist!
yapımsız benimle ve de
ironiksel
neyse efendim
rüyamda kötü bir yerde uykuya dalıyorum ve
uyandığımda her şey güzel güneş dolu bir odadayım
yanımda turuncu var
bana bakıyor
son buluşmamızda baktığı gibi
ilgiyle
saçlarını okşmaya başlıyorum
ellerimde hissettiğim duygu o kadar güzel ki
uyurken daha önce ciğerlerimde hissettiğim kokusu gibi
bu sefer saçlarını ellerimde hissediyorum
uyanmak istemiyorum
ve rüya boyunca gözlerine bakarak saçlarını okşuyorum
elveda dediğimiz günün ertesinde bu rüyayı görmek
zor inan bana zor.
sevgiyle kal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder