14 Eylül 2010 Salı

tekila

sensizlik bazen
limonsuz ve tuzsuz tekila içmeye benziyor
ve tabi
beni en çok üzen
karşımda en iyi dostumun olmayışı
kim daha çok içecek diye yarışırken
bilerek kaybedememek bile üzüyor beni
ki bilirsin
kaybetmeye tahamülüm yoktur
yaratılışımdan böyle
haklısın
unutmadım
daha kazanmak nedir onu da bilmiyorum
ama ben
sevdiğim bir çizgi kahramanın deyişi ile
detaylay detaylay diyorum
gözlerimde sana bakmanın ışıltısıyla
boş duvara karşı elimde
tekila şişesiyle
içtiğim depresanın etkisinde

şerefe en güzel dostum
şerefe sevdiğim

2 yorum:

  1. dün gece içtim!!
    tüh keşke o anda okusaydım da shot 'ı mı sana kaldırsaydım.
    Çok da pahalı ..... nun içkisi =)

    YanıtlaSil
  2. başka zamana umarım:)
    cidden pahalı ya devlet bu konuda bir şey yapmalı bence.yazık bize.
    ben sırf bu yüzden kıbrıslı arkadaşlar edinmeye özen gösteriyorum:)

    YanıtlaSil