15 Eylül 2010 Çarşamba

nypmh


bilemezdim
gerçekten bilemezdim
altı üstü bir kitaptı
altı üstü bir aşk kitabı
hayatımın dönüm noktası
hem de u dönüş noktası olacağını
bilemezdim ben
kim bilebilirdi ki?
sen ?
o?
biz?
hiç kimse
bir aşk kitabı
bir nypmh'a nın aşkını
güzelliğini
yaşamını anlatan bir kitap
tasvir edilen güzellikten
hayalinde de olsa büyülenmemek
tasvir edilen karakterden
hayalinde de olsa büyülenmemek
imkansızdı
aşık olmuştum
kitaptaki
hayali nypmh'anıma
her sözcükte
bir kez daha aşık oluyordum ona
ama ben evliydim
karımı aldatıyor muydum?
binlerce kez sordum bu soruyu kendime
her kelime de ayrı ayrı
ama daha çok aşık oluyordum nypmh'ya
ve evet artık cevabı biliyordum
bendeniz
karımı aldatıyordum bu kitabı okurken
yazıklar olsun bana
oysa karıma nasıl da aşık olmuştum
oysa ona ne sözler vermiştim
sevişirken
kulağına seni seviyorumu fısıldarken
gözlerine aşkla bakarken
şimdi hayal dünyamda daha büyük bir aşk yaşıyorum
gerçekten gerçekten daha güzel bir aşk
kendimi kaybettiğim
nypmh'anın koynunda uykuya daldığım bir aşk
evet aldatıyorum karımı
ve artık onun yüzüne bakamıyorum ben
nasıl bakabilirim ki
utanç
ve
rezilat duygular
ona bakarken benliğimi kaplıyor
bana yıllardır sadık kalan sevgilimi
bir gün içinde aldatmam
evet kitabı bir günde okumuştum
ilk okumaya başladığımda
ilk paragrafta aşık olmuştum
güzeller güzeli nypmh'aya
tekrar tekrar okuyordum kitabı
tekrar tekrar karımı aldatıyordum
başka kitaplara bakmaz olmuştum
karımın da yüzüne bakamıyordum zaten
uyumadan önce son yaptığım
kitaba tekrardan başlamak oluyordu
uyanınca devam etmek
uyuyana kadar yeniden bitirmek
karımsa her zamanki saflığında sadece
gülümsüyor gülümsüyor
başka bir şey de yapmıyor
ya da yapmayıı
ya da ya da yamayı düşünmesi için bir
neden olmasını düşünmüyordu
mutsuzlaşıyordum
nympmh'asız yaşamak zor geliyordu
uyurken o yanımda olmuyordu
ne yapmalı ne yapmalı diye çok düşündüm
ve u dönüşü gerçekleşti
doğmadan önce olduğum yere geldim
hayatım tamamen değişti
artık ben bir ölüydüm
hayatım derken koca bir ironi yapan
bir yazarımdım artık ben.
sen de yazımı okuyan bir başka ölü


efendim
duyamadım
ha nasıl mı intihar ettim
karıma kendimi boğdurtturdum
çok seviyordu beni
ricamı kıramadı
sağolsun!

sonsuza kadar nypmh'amlayım artık
sevgiyle kal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder