4 Eylül 2010 Cumartesi

duyuru ve 2film ve zırvalıklar

öncelikle kankam beni çok mutlu etti.kendisi blog açtı.
http://morphine-in-dusbahceleri.blogspot.com/
buyrun bir bakın.kendisi benden kat be kat be kat....be kat iyi yazar.
ama çok yazmaz.sorun orada.misal blogu açalı 1 hafta oldu aslında ama daha bugün benim zorumla yazdı.ilk yazısı yaz dendi için ilk defa yazılmış bir yazıdır.bu bile oha dedirtir adama bence.neyse efenim kankamdır seviniz derim.ben çok severim:)

onun dışında filmler:)





bu film on numara animasyon sevene tavsiye ederim ben çok sevdim.
ilerlemeye devam et dostum :)



bu da aynen sıfır :) başrol oyuncusuna olan sevgimle izlemiş bulundum.bulunmaz olaydım.bildiğin eski türk filmi senaryosunu almışlar daha güzel bir kadına uygulamışlar.bir anne ailesi için kötü yola düşüyor da bla da bla.geçiniz benle aynı hataya bulunmayınız lütfen.

ayrıca geçen gün okan bayülgene benzetildim sevinsem mi üzülsem mi bilemedim lan:)
neyse severim ben okanı.ama birilerine benzetilmeyi hiç sevmem bu çelişki arasında kaldım.

bir de bir de bugün bana araban yok mu senin dendi.bana lan ben fakirim beee.olcak iş mi?
arabam olsa benzin parası ne olacak.öğrencinin öğrencisi bir hayat yaşamaktayım ben.
ama zaten bu yaşlarda arabayı doğru bulmuyorum.kendin kazan kendin al olayı var.velhasıl zengin bir bebe olsam böyle düşünür müydüm bilinmez.zaten bu adam bile olmayabilirdim.belki de sadece bu adam olurdum ama arabam olurdu.zenginleri kötüleme eylemin de değilm yanlış anlaşılmaya.
neyse bir gün çok zengin olursam yazarım ne oldum ne olmadım iyi mi kötü mü:)
hatta yazmam lan parasıyla değil mi basarım parayı yaz kızım derim :P:P
şaka bi yana yaa
affedersin ama ben de para çoooook gibii :)
yersen ::)

ana bu arada 300 de geliyor :)

4 yorum:

  1. yaz kızım =)
    o da güzeldi!
    300 ne bu arada ? öğrenim kredisi o kadar artmış olamaz :P

    YanıtlaSil
  2. yok artmadı zaten 200 daha :)
    artsa iyi olurdu ya
    300.başlığa geldim manasında yazdım onu :)

    YanıtlaSil
  3. sen bana yaz kızım dedin..
    ben kustum.

    YanıtlaSil