17 Eylül 2010 Cuma

ölümekden geldi bu yazı

size bir sırrımı vereyim mi ? vereyim evet vereyim.tutamam(ama ne) diye sıkıntı etmenize gerek yok inanın bana.rahatım artık bu konuda.ben öleceğim tarihi saatine kadar çok iyi biliyorum.ama nasıl olacağı belirsiz.bir kaç aday var.ama hangisi olacak bilmiyorum.benim elimde değil ne yazık ki.aniden olacak ve kaçış(biliyorsan neden) yok.yok olmamalı da ondan yok.kelebek etkisi durumu diyebilriz buna.evrene olumsuz etkide bulunmak istemem.istemeyiz değil mi?
ölünce ne olacak çok merak ediyorum.sen etmiyor musun? düşünsene hayat aslında bitmiş durumda.yeni olarak ne yaşayabiliriz?mutluluklarımız bile eski mutluluklarımızın kötü birer kopyası değil mi?ve her kopyanın bir öncekinden daha kötü olduğu bir dünyada yaşamıyor muyuz?belki de yaşam sadece budur.ama ayrıca belki ölünce mutluluk başka anlam kazanacaktır,bunu nereden bilebiliriz ki? belki ağlamanın şekli değişecek...acının tadı da değişebilir.bir şeye ihtiyacın olmadan ölümek...düşünmesi bile ilginç?ama ilginç kelimesi iyi bir sıfat mıdır tartışmaya çok açıktır.hakaret de olabilir.ama biz iyi bir şey olarak kullanalım en azından şimdilik.ölümek ölümek yani bir başka deyiş ile yaşamamak.peki ya ölümemek nasıl olurdu?_ yani başka bir dünya yoksa yani ölüm yoksa sadece yaşam varsa?o da ilginç olurdu mutlaka.en azından düşüncesi öyle bu kesin.yaşamda kısır döngüde farkında olmadna yaşamak.dertsiz tasasız sadece yaşamak...belki de çikolata verildi diye mutluluktan ağlayan bir kız çocuğunun gözyaşı olmak.ne kadar anlamlı olurdu o zaman yaşamak


sevgilerimle imza élon.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder